viernes, 15 de febrero de 2013

Leopard shoes

Buenos días! Después de estas minivacaciones de Carnaval vuelvo a la carga con un look del fin de semana pasado. Quería un outfit sencillo, pantalón y jersey en tonos oscuros, abrigo de pelo y por último el toque de color con mis zapatos nuevos de leopardo y suela roja. Me encantan porque le dan el toque que le falta al conjunto. Los tenía ya fichados desde principio de temporada pero fui buena y aguanté como una campeona hasta rebajas y vaya si ha merecido la pena! Me los llevé a casa por 7,99€! Cuando llevaba este look unas chicas me pararon y me preguntaron si podían hacerme unas fotos para un blog de moda, y el resultado lo publicaron ayer y podéis verlo haciendo clic aquí. Espero que os guste! Mil besos

Good morning! After this Carnival "holidays" I'm here again with a look I wore the last weekend. I wanted a simple look with a small color touch. I had wanted these shoes for months but I waited and I finally bought them for 7,99€! The day I was wearing this outfit two girls stopped me on the street and they asked me if they could take me some photos, of course I agreed and the result was posted yesterday, you can see it here. Hope you like it, have a good friday!



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Coat: Zara, Sweater: Mango, Pants: Zara, Shoes: Bershka


1 comentario:

  1. Hi, i read your
    blog from time to time and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam remarks?
    If so how do
    you protect against it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it's driving me crazy so any
    assistance is very much appreciated.

    Feel free to visit my blog ... View my web page

    ResponderEliminar

Con cada comentario hacéis que este blog crezca, mil gracias!